להיכנס לנעליים גדולות

אם יש לך מידת נעליים גדולה מהממוצע וזה מציק לך, המאמר הזה הוא בשבילך

 

מכירה את הרגע המאכזב הזה, שבו את נכנסת לחנות או לאתר כלשהו בהתלהבות, כי ראית נעל יפהפייה, ואז... אין אותה במידה שלך?
אם את יכולה להזדהות עם התחושה, המאמר הזה הוא בשבילך.
 

נעליים במידה גדולה שנותנות גם נוחות וגם סטייל - האם זה אפשרי?
התשובה הקצרה היא - כן. עם זאת, לנשים עם מידת נעל גדולה מהממוצע יש אתגרים ייחודיים שהן נדרשות להתמודד איתם כשהן מחפשות את הזוג המושלם, שמשלב נוחות, סטייל ותמיכה לכף הרגל. החיפוש יכול להפוך לארוך ומתיש מהרגיל. כל מי שחוותה זאת, מכירה את הרגע המתוק הזה, שבו מצאנו את הנעל, המשלבת בצורה מושלמת, גם נוחות וגם אסתטיקה. אין ניצחון כמו למצוא את הזוג הזה, שגם נעים לנעול על כף הרגל, וגם לא מכאיב לך בזמן הליכה, כי אם בדיוק להיפך - אפשר לצעוד אתו כל היום בנוחות, וכל זה עטוף בסטייל משגע שמחמיא לכל ההופעה שלך. אבל מה לעשות שבמציאות התסריט הזה לא תמיד מתממש כל כך בקלות?

אז בשביל זה אנחנו כאן. כי כמו שאת יודעת, זה הרבה מעבר לסתם "למצוא נעליים". נעליים הן גם ביטוי לאישיות ולייחודיות שלך, ואת ממש לא אמורה להתפשר בעניין הזה. מצד שני, את גם לא אמורה לכלות כל כך הרבה זמן ואנרגיה בכל עונה מחדש על המשימה הזאת. אספנו לך פה כמה טיפים ושיטות, שיוכלו להפוך את החיפוש המאתגר, להרבה יותר קליל ואפשרי.

לחגוג את הייחודיות שלך
אבל רגע לפני הטיפים, בואי נדבר על מיינדסט. כי למצוא את הנעל המתאימה זה חשוב, אבל ישנו דבר לא פחות חשוב מזה - להגיע לחיפוש עם הגישה המתאימה, שתאפשר לך להיות הרבה יותר קלילה ומוכנה לאתגר. כי כשאת מחפשת את הנעליים המתאימות לך והמבחר בחנויות למידה שלך הוא - איך לומר בעדינות? טעון שיפור בלשון המעטה, אין ספק שקל להרגיש מובסת ומאוכזבת. אז במקום להיכנס לדכדוך, אנו מציעים לך לאמץ גישה חדשה ומחזקת יותר - המידה השונה שלך היא בסך הכל סימן לייחודיות, ואת במסע לחגוג את זה. נכון, זה לא המסע הכי קל... ואולי אם יכולת, היית בוחרת אחרת, אבל החדשות הטובות הן, שברגע שתשני גישה, את תוכלי גם להתחבר יותר בקלות לפתרונות ולהזדמנויות שאולי היה לך יותר קשה לראות קודם. עולם האופנה מזהה בהדרגה את הצורך להרחיב את מגוון המידות, אבל עד שזה יבוא לידי ביטוי בהיקף נרחב, נשים כמוך צריכות להיות חלוצות!

אין שום סיבה לחוש שונה מהשאר, כי אם ייחודית! העולם עדיין לא תמיד מכיר בשונות כעוצמה, אבל את לגמרי יכולה לשמש דוגמה. זה הזמן לקחת צעדים בטוחים בנעליים שמשקפות את האישיות הייחודית שלך. תזכרי שהכלל הוא מאוד פשוט: כשאת משדרת בטחון, הנעל הופכת לעוד ביטוי של הסגנון שלך. ואם היא גדולה ממה שאנשים רגילים לראות? הכל בסדר. הם יתרגלו. אַת רק תמשיכי להיות אַת. ייחודית וחד פעמית. אחרי הכל, את זאת שאמורה להרגיש בנוח בנעליים האלה ולא אף אחד אחר.

 

 

לפצח את ההתאמה המושלמת- טיפים לרכישה נבונה.
קנייה של נעליים חדשות יכולה להיות חוויה מלחיצה, במיוחד אם יש לך תנאים ספציפיים שדורשים למצוא זוג מאוד מסויים. לכן כדאי להצטייד בכמה כללי בסיס, שעוזרים לצלוח את מסע החיפושים יותר בקלות, ולבחור את הנעל שבאמת מתאימה לך.

  •               דיוק במידות
    תמיד כדאי לוודא את המידה, בעזרת טבלת המידות שהמוכר או הרשת מספקים. במקרה שהקנייה היא אונליין, חשוב למדוד את כף הרגל ולהתייחס למידות המופיעות באתר כדי לקבל את המידה המדויקת. יחד עם זאת, יש לזכור, כי טבלת המידות הינה המלצה, זאת מאחר וכל מותג מייצר את תבנית הנעל באורך שונה (גם במידות הקטנות יותר) וכן, לכל אחת מאיתנו יש כף רגל השונה בגודלה, ברוחבה ובצורתה.
  •  נוחות בעדיפות ראשונה
    לא משנה מה תבחרי, לעולם אל תתפשרי על נוחות. הנעל אמורה להיות לך נוחה, אחרת גם אם היא יפהפייה - המחיר של היופי הזה הוא הבריאות והיציבה שלך, וזה ממש לא משהו שאת רוצה לסכן או להתפשר עליו. חשוב להדגיש את העניין הזה, כי יש משהו מהפנט בלפגוש נעל שכובשת את הלב שלנו. עד כדי כך שלפעמים נתפתה לרכוש אותה גם אם היא פחות נוחה לנו וזה עלול להסתיים באכזבה. לכן שימי לב לאלמנטים של מדרסים, רפידות פנימיות רכות ורוחב פנימי המאפשר לכף הרגל שלך לנוח בטבעיות בתוך הנעל.  
  •  יכולת התאמה אישית
    נעליים עם אלמנטים מתכווננים, כמו רצועות ושרוכים, הן בחירה מועדפת בכל מצב, וכשמדובר בכף רגל גדולה יותר, זה ממש יכול לעשות הבדל משמעותי, ולהפוך נעל מ - "סתם נחמדה" לנעל איכותית ומפנקת שמתאימה את עצמה אלייך.
  •   ביקורות ודירוגים
    תמיד כדאי לבדוק המלצות ותגובות של גולשים לנעל שאת מתעניינת בה. חוויות אמיתיות של נשים אחרות עם מידת נעליים דומה, יכולות לספק מידע חיוני לגבי הנעל, וכמה כדאי לך לבחור בה. אם את מתמקדת בשופינג אונליין, אל תחמיצי את החלק הזה כגורם בבחירה.
  •   אין תחליף למדידה פיזית
    היום בעידן האינטרנט, אין בעיה עם רכישת נעליים אונליין. בכל מידה שהיא.

מתי כדאי להגיע לחנות ולמדוד את הנעליים? כאשר ישנה בעיה ספציפית בכף הרגל, צורך מסוים שיש לענות עליו. למשל במקרה של כף רגל רחבה במיוחד, עצם בולטת, פלטפוס וכיו"ב.... במקרה זה מומלץ להגיע פיזית, למדוד את הנעליים וכך לזהות אם יש אי נוחות שיכול לייצר בעיות בהמשך, ואם הרגל שלך באמת נתמכת כראוי.


להרגיש בטוחה בכל צעד

כמו שכבר בטח הבנת, מידה גדולה יותר של נעל יכולה להיות מאתגרת, אבל היא יכולה להיות גם הזדמנות פז לחגוג את הסגנון הייחודי שלך, ולבטא את מי שאת בעולם.
תזכרי - את לא אמורה להיות מוגדרת על פי מידת הנעל שלך, ואת חופשיה לבחור את הסטייל הייחודי שלך.
אנחנו ב "נעלי באום" מבינים כמה חשוב לדייק בשילוב של נוחות, בריאות וסטייל. אנחנו פה בדיוק כדי שאת לא תצטרכי להתפשר על נעליים ולהתבאס כל פעם מחדש.

הזמנים השתנו ואצלנו את יכולה למצוא נעליים לכל עונה, במגוון של מידות, גם גדולות מהממוצע ונשמח מאוד לעזור לך לבחור את הנעל שהכי מתאימה בדיוק לצרכים הייחודיים שלך. כל הדגמים שלנו מחכים לך באתר. .